mandag 6. oktober 2014

Printable: Fly me too the moon - drømmefanger

Denne enkle drømmefangeren og uroen tegnet jeg for en tid tilbake -
den har gått helt i glemmeboka, men dukket opp da jeg ryddet i filene på laptopen.
 
Se hvordan du kan lage din egen -
enten ved å laste ned min eller ved å lage din helt egen!

 
Ca. 30 min
 

Printer
Tråd
Lim
Saks
Perler
Oppheng


Slik gjør du:
 
1.
Print ut drømmefangeren -
pdf-filen finner du HER!



2.
Klipp ut figurene



 
3.
Lim de speilvendte figurene mot hverandre,
med en tråd eller hyssing i midten.
Jeg pyntet i tillegg tråden med små perler!


4.
Heng opp!

 
(Ikke helt lett å fotografere - men her henger den i hvertfall på en gren på barnerommet :)

Har du lyst til å lage din helt egen versjon kan du enkelt gjøre dette ved å tegne eller laste ned figurene du vil bruke, lime disse inn i et Word-dokument og printe ut.
I de fleste gratis fotoredigeringsprogram kan du speilvende figurer, dersom du ønsker en for- og bakside!

 
 
Husk å melde deg på link-up`en for oktober -
 
Bli med HER:
 
http://sakssteinpapir.blogspot.no/2014/10/del-dine-diy-og-gjenbruksprosjekter.html
 
 







Ingen kommentarer: